Kierownik ds. Zarządzania Zleceniami (Order Manager)

Kierownik ds. Zarządzania Zleceniami (Order Manager)

Opis stanowiska

  • Planowanie i kontrolowanie pracy podległym pracownikom – tworzenie harmonogramu pracy i minimalizacja nadgodzin.
  • Organizacja pracy oraz kontrola podległych pracowników pod względem pracy zgodnie z zatwierdzonymi procedurami operacyjnymi.
  • Szkolenie nowo przyjętych pracowników oraz ciągły nadzór nad nimi
  • Koordynacja przepływu zleceń według wymagań Klienta (cut-off time-maksymalny czas zamknięcia zlecenia),
  • Prowadzenie dokumentacji i ewidencji zleceń systemowych
  • Ustalenie kolejności przepływu zleceń przy załadunku przesyłek,
  • Kontrola czasu wyjścia przesyłek w zależności od potrzeb Klienta,
  • Współpraca z kierownikiem danej zmiany w zakresie przepływu zleceń
  • Współpraca z Działem Jakości oraz Kierownikiem Zmiany w zakresie wyjaśniania reklamacji i ich przyczyn związanych z maksymalnym czasem zamknięcia zlecenia,
  • Uczestnictwo w inwentaryzacjach magazynu,
  • Wykonywanie poleceń i zadań wyznaczonych przez Kierownika Zmiany,
  • Przestrzeganie zasad BHP, przepisów PPOŻ, regulaminu pracy oraz procedur operacyjnych powierzonych przez Kierownik Zmiany,
  • Przygotowywanie i raportowanie do Klienta obecnego statusu realizacji przesyłek i związanych z tym aspektem wartości KPI
  • Uczestniczenie w procesie optymalizacji składania, monitorowania i wykorzystania przestrzeni magazynowej,
  • Wykonywanie statystyk i raportów zleconych przez przełożonych,

Wymagania

  • Znajomość systemów typu ERP
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność, umiejętność organizowania pracy, systematyczność
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Zdolność łatwego nawiązywania kontaktów i dbałość o dobre relacje ze współpracownikami
  • Dyspozycyjność i odporność na stres
  • Inicjatywa własna i stanowczość w działaniu